Byxor för kobenta personer

I påsk lyckades jag nöta sönder båda mina jeans i grenen... Och det fick mig att fundera... Jag nöter alltid sönder mina byxor i grenen trots att byxorna i övrigt är helt okej, en följd av att jag är kobent...

Nu till min fundering; Finns det ingen jeanstillverkare som kan förstärka tyget i grenen så vi som är kobenta slipper nöta byxor som bara den? Eller är det ett trick från deras sida att få sälja mer jeans?

Mycket irriterande är det ialla fall, och jag är som jag är. Jag kan inte ställa om mig att bli hjulbent, försökte göra några tappra försök i helgen, men det såg väldans konstigt ut när jag skulle gå... -skrattar- Jag får helt enkelt bara acceptera att jag nöter jeans som bara den, på bekostnad av min tunna studentplånbok och till glädje för jeanstillverkarna...

I helgen blir det att ta fram symaskinen, försöka laga mina byxor och vänta tills pengar börjar rulla in på kontot igen för att då till jeanstillverkarnas glädje åka och köpa ett par nya jeans...

Kommentarer
Postat av: Helena

Ännu ett par? ;)

Men Lisa! haha

Postat av: Anonym

Ja, ännu ett par, det vill säga 2 par på en himla kort tidshorisont!



Och jag kan inte rå för hur jag blev skapt, rent biologiskt sett! :P

2009-04-14 @ 17:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback