TRE veckor

Tre veckor är snart till ända och på fredag åker jag till Fredrik. :D

Dagarna går in i varandra och jag känner mig slut som artist just nu. Det ska bli skönt med miljöbyte även fast jag vet att jag kommer vara slut på måndag efter helgen. Dels på att det är FRUKTANSVÄRT jobbigt att skiljas åt och veta att det är tre veckor till som väntar på mig och dels för att vi ska på fest på lördag, men det är ju bara kul. Okej, jag tar ut det mindre bra i förtid, det ska man inte göra, det ska jag INTE göra. Undrar bara om jag kommer kunna matcha Fredriks tider som han har när han är på fest. Hemma vid fyra, femtiden på morgonen, herregud, det är ju då jag går upp på vardagarna, vid fem alltså. ;)

Nu ska jag snart gå till Nina och Miku för lite middag och sen; SEMLOR! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback