Söndagen

Min syster kom i fredags och i lördags bestämde vi att vi skulle åka ner till mormor och morfar en sväng på söndagen, bara så där över dagen.

Och oj, vilken dag! Bad och sol och härligt sällskap! Idag känner jag mig så lugn och harmonisk. Syster var här till i morse och hon är bara så himla mysig. När jag träffar henne och andra släktingar så är det som att jag blir lugn i mitt inre, det är som att komma tillbaka till basic igen. Mina rötter finns hos dessa människor och de ger mig en ro då allt annat bara är kaos. Mitt inre kaos som jag inte ser något egentligt slut på...

Jag vill vara bland människor som får mig att känna mig trygg, jag vill inte vara bland människor som gör mig osäkra och obekväm.

Jag vill må bra och det förtjänar varje människa; att må bra och känna sig trygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback