Mitt liv just nu

Hur kunde det bli så här?

Jag har tappat fotfästet. Obalansen finns på alla plan i mitt liv. Det som jag borde ha gjort för några år sedan gör jag nu och det jag borde göra nu får jag göra om några år. Men ska det verkligen ta flera år innan balansen infinner sig igen? Och hur kommer jag isåfall stå ut? Jag vet iaf att det är jag som kommer i första rummet nu, nu är det bara jag, jag, JAG!

Ska jag vara kvar och kämpa eller ska jag fly ännu en gång?

Det är som att all energi dras ut ur mig och jag vet egentligen inte till vad eller vem. Jag skulle vilja flytta, det känns som att den här lägenheten har massor med negativa energier och det bara dra ur min kraft. Jag har massor med frågor som jag egentligen redan har svar på. Men svaren känns svåra att egenomföra. 

Jag är gammal fast jag är ung.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback