Min STORA lillasyster

Min syster är bland de bästa människor som vandrar på denna jord. Att en så ung människa kan vara så förnuftig och klok är imponerande, eller hur man nu ska uttrycka sig. Ibland säger hon sanningar till mig som får mig att vakna och se verkligheten ur en annan synvinkel.

Min syster är alltid så go´ och ingen kan ge kramar som hon kan ge. Mysiga och varma, de kommer ända inifrån hjärtat, och jag skulle kunna krama henne i flera timmar, men det går ju inte rikigt. ;)

Min syster är en av de människor som jag beundrar mest och fastän det är stor åldersskillnad mellan oss så kommer vi bra överrens. Hon är en som ställer upp till hundra procent och finns där för mig när det blåser hårt. Och vise versa!

Min syster och jag kommer att följa varandra genom livet. Jag kommer aldrig att släppa min syster, hon är en stor del av mitt liv och så kommer det att förbli. Jag kommer alltid att finnas där för henne.

Min syster är helt enkelt en av de bästa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback