Tankspridd

Oj, det är många bollar i luften vilket gör att jag är grymt tankspridd just nu. Vad sägs om följande; 

Somna med linserna för att vakna dagen efter och tänka; Fan vad bra jag ser! Mmm, har jag inte tagit ut linserna? Det har hänt en gång tidigare att jag omedvetet sovit med linserna på, det var när vi hade haft middagsgäster och jag hade druckit lite alkohol.

Eller som att jag hade stängt badrumsdörren helt och hållet igår när jag gick och la mig. Dörren var alltså stängd, hela natten, det är bara tur att kissen inte har gjort sina behov någon annanstans. Haaaallå, vi har haft katt i 12 år snart och vi har ALLTID haft hennes låda inne på toaletten vilket innebär att dörren ALLTID ska vara öppen. Var var mina tankar igårkväll?

Eller laga mat i ugnen, sätta in maten och inse att ugnen måste vara på ett tag innan det är värme, tar ut maten och väntar lite. Tittar på ugnen och inser att jag inte satt någon temp utan bara slagit på varmluften.

Tankarna är överallt men inte här hos mig. Någon som känner igen sig när det är lite väl mycket på gång? *skrattar*

Men jag klagar inte... Livet är som bäst när det är som det är just nu! :D

Kommentarer
Postat av: Helena

Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att du va gravid :-D haha... Kraaam

Postat av: Jag

skrattar Nä, gravid är jag inte, bara grymt tankspridd. ;) Kram, kram

2010-03-16 @ 08:54:49
Postat av: Helena

Svar:

Vet inte var vi vill resa. Det får inte bli för dyrt, tittade på resa till Thailand igår och det skulle bli (på Apollo, med flyg o hotell) skit dyrt för oss fyra...!

Så jag vet inte alls, har ni nåt tips?

2010-03-17 @ 07:43:56
URL: http://nomea.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, det som var positivt med vintern är ju att jag lättare kan ta "ledigt" från studierna... vet ju inte riktigt vad jag gör nästa april lixom ;)

Men så länge allt funkar med lediga dagar och pengar så gör jag nog det mesta :)

2010-03-17 @ 08:30:30
URL: http://nomea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback