Innovativt?

Det är någon som satt upp en julkärve i ett träd nedanför vårt vardagsrumsfönster. Och det är ju helt okej och trevligt för småfåglarna under den gångna vintern, som jag kan tänka mig varit ganska tuff för djuren. Men vad tänkte de med när de band fast kärven med SILVERTEJP?! Man tager vad man har och har man inte snöre så är väl silvertejp en universal lösning. Och om personen ifråga inte förstår det komiska i detta så har denna ialla fall bjudit oss på ett gott skratt. 

Universal lösning?

Silvertejp verkar fungera till många olika saker. Här är ett tips om man inte har råd med flyttbil och kanske ett bra tips tills den dagen vi flyttar till Umeå...eller inte... haha


Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Men du.....då räcker de ju faktiskt att ta min bil hihi

2010-03-30 @ 10:15:56
Postat av: Jag

hahaa Men... jag tror inte det räcker med din bil faktiskt, vi har tänkt hyra två mindre lastbilar när vi flyttar. Tack ändå för erbjudande! :)

2010-03-30 @ 10:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback