Berör mig

Det finns mycket som berör mig här i livet; händelser, upplevelser och personer och så vidare... Självklart ligger fokus på det braiga... Det där lilla extra som gör livet värt att leva.

Ösbyrundan. Sol. Regn. Sommar. FREDRIK. Oasen. Wii. Fest. Fika. Himmel. Mail. sms. Beröm.  Böcker. Esbjörn. Lunchdate. KISSEN. Blommor.  Promenad. Simma. mms. Ingarö.  Bada.  VÄNNER. Kärlek.  Blommande körsbärsträd. Båttur. Värmeljus. RULLE. Vatten. Trundön. Teater. Lasse. Natur. MAJA. Moln. Efterrätter. Vinter. Finlandssvenska. Stockholm.  Dansa. Luleå. Grilla. Träna. PAPPA. Vår. Stockholms skärgård. Cykeltur. Sova. Resor. Längtan. Farstaviken. Ironi. Kanelbullar. MAMMA. Bibliotek. Gustavsbergs hamn. Kaffe. Fredagsmys. Lönebesked. Träd.  MORMOR och MORFAR. Indisk mat. Bilsemester. Norrbottniska. Umeå.

Både Rulle och Morfar är i himlen tillsammans men det betyder inte att de är obetydliga, tvärtom, jag tänker på dem nästan varje dag. Och det finns säkert tusen andra saker som uppskattas av mig, men det är svårt att komma på bara så där... Använd din fantasi, lyft blicken, det finns tusentals saker att bli berörd av och saker som gör livet lite extra bra. Varje dag.

Rulle och Kissen

Rulle och Kissen i action. ;)


Kommentarer
Postat av: Helena

haha.. var fasn hitta du DEN bilden?? :-D KLOCKREN ju.. Kram H

PS.. Ingen bebbe än..

Postat av: Jag

hahaaa Jag googlade lite och så hittade jag den här bilden. Och visst är den klockren! :)



Den som väntar på något gott blir aldrig fet eller den som väntar på något gott väntar alltid för länge. ;) Hoppas barnet vill komma ut snart, jag längtar såååå efter ditt mms... Tänker på dig/er varje dag. Kram, kram

2010-03-25 @ 07:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback