Matlagningsproblem

Dagens konstaterande; Jag njuter när jag har fullt med mat i köksskåpen. Känslan av rikedom, för rikedom är det absolut. Dock är det mindre roligt att jag har brist på husgeråd förutom glas, tallrikar och bestick. Inga kastruller. Ingen stekpanna. Inga slevar. Ingen stekspade. Inga mått.                       
                     
Kanske får jag laga soppa på en
spik idag... Just ja, det går ju inte, jag har ju inga kastruller. Det blir bara spikar med andra ord. skrattar Jakt på stekpanna och kastruller blir dagens mission!

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha.. spiksoppor har fått många studenter att överleva :-D Hota om du behöver låna något. Vi har ju dubbelt upp av massor me grejer! Kram

Postat av: Helena

Bara hojta till vad du behöver.. Vi har dubbelt upp av så mycket så det är bara att låna!! :-)

2010-01-28 @ 07:33:05
URL: http://blogg.vk.se/e-lack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback