Köket - ett steg framåt

Bänkbelysningen ovanför diskbänken och köksluckorna på skåpen ovanför kyl och frys är på plats. Riktigt bra blev det! Vi är supernöjda! Nu kan vi börja kakla, det vill säga någon helg jag är hemma. Tänkte lägga upp lite bilder, men de bilder jag tog blev inte så bra. Gahh! Arg över att jag inte har lärt mig vår kamera ännu. Frustrerande! Jag ska be Fredrik ta bilder så ni får hålla ut lite till. För er som är nyfikna alltså. ;)

Nu ska jag bara njuta de sista timmarna jag är hemma. Veckan innehåller en hel del "måsten". Och jag ska skona er från hur jävla less jag är just nu. Jag ler och låtsas att allt är bra istället, kanske det jobbiga blir mindre jobbigt på så sätt. jag lovar, jag ska fokusera på det som är bra istället.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback