Hurra!

Oj, så himla bra Nötknäpparen var igår! Rekommenderas varmt. Mycket bra uppträdande och musik! Fredrik var mest nöjd över det sistnämnda, då han inte riktigt kände att balett var hans grej, medan jag tyckte det var helt, HELT fantasiskt! Oj, det går knappt att beskriva hur bra jag tyckte det var! Det var som att befinna sig i en saga och dans är alltid roligt att se på. Jag facineras av hur de komponerar musiken och dansen, men även hur samspelta dansarna är. Jag kan bara konstatera att det är inte sista gången jag går på en balett. Och alla som vill gå och se en balett, se Nötknäpparen!  Tyvärr är det bara en föreställning kvar i år men det kanske kommer upp kring nästa jul igen då det är en julsaga.

Jag tror på att man inte ska vara fast i föreställningar om saker och ting, utan låta sig kasta sig in i okända världar för att upptäcka och framför hitta nya spännande världar som man då och då kan återkomma till. Jag har hittat en ny värld och den var helt underbar! Jag lovar att komma tillbaka till den. Nu letar jag nya äventyr och händelser, men fram till dess så lever jag på upplevelsen Nötknäpparen. Huuuuuuuuuuuuuuuurra, vilken underbar värld vi lever i! Och jag fortsätter mitt, vad jag tycker, otroligt spännande liv! :D

Nu försvinner jag i böckernas värld innan vi fortsätter Operation Kök! Ha en riktigt bra lördag och glöm framförallt inte bort lördagsgosiset! :D

Kommentarer
Postat av: Helena

Nope, inget lördagsgodis för mig :-D jag är på avgiftning!! En inte så svår sådan som tur är. Blir thé istället för kaffe i alla fall... Bilder på köket snart eller? Jag skulle behöva göra om i mitt eländiga kök också. Avskyr verkligen den mintgröna bänkskivan. Kram

Postat av: Jag

Jag har oxå funderat på lite avgiftning faktiskt... Kan nog vara nyttigt efter allt socker i december. Kaffe dricker jag inte så himla mycket längre, oftast blir det bara en eller två koppar per dag.



Jag ska försöka få upp bilder på köket nästa helg då vi förhoppningsvis har fått kaklet på plats. :)



Ha en bra söndag! KRAM

2010-01-10 @ 08:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback