Sjuk av längtan

Ibland slår längtan till som en käftsmäll...

...helt plötsligt igår fick jag en sån enorm längtan efter att få träffa min svägerska Helena. Jag var bara tvungen att skicka iväg ett litet sms som sa; Jag blev lite Helenasjuk just nu. Saknar dig. Hoppas vi ses snart igen.

Mammasjuk. Pappasjuk. Majasjuk. Helenasjuk. Lovasjuk. Sagasjuk. Lise-Lottesjuk. Och för att inte tala om alla vänner; Helén, Helena, Jenny, Matte, Maria, Veronica, Anna, Christian, Nina, Miku, Håkan, Mary, Johanna P och så vidare. Längtan efter de som jag inte träffar så himla ofta, men som betyder oerhört mycket för mig.

Jag hoppas att vi ses snart igen...

Kommentarer
Postat av: Helena

Och jag hoppas också att vi ses snart igen!

Postat av: Veronica

Kanske redan imorrn (fredag). Vi hörs på tele under dagen :) Många kramar vännen!!

2010-02-25 @ 22:14:40
Postat av: Jag

Det gör vi med all sannolikhet, Helena.



Och V, vi tar en fika till veckan. Visst?

2010-02-26 @ 10:27:18
Postat av: Maria B

Längtar efter att få träffa dig med. Jag kan ta mig en tripp till stan så kan vi träffas och surra lite. Kram

2010-02-26 @ 15:56:07
Postat av: Jag

Jag vet inte när jag är i Umeå nästa gång, Maria, men jag lovar att höra av mig när jag är uppe nästa gång. KRAM, KRAM

2010-02-26 @ 21:38:47
Postat av: Anna

Och vi träffades ju för sisådär 30 minuter sen :):) Längtar redan tills vi ses och busar igen! Hörs imorgon :):)

2010-03-02 @ 21:56:04
Postat av: Anonym

Ja, Anna, vi ses väl snart igen så jag kan få nyttja min fina present som jag fått av dig. :D

2010-03-03 @ 09:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback