Det är nog jag...

...trots allt som har världens bästa sambo.

Efter några dagar på jobbet med flytt och röra PLUS förkylning gick jag hem vid halv tvåtiden idag. En promenad som i normala fall går på under 20 minuter tog i dag över 30 minuter, när jag väl var hemma sov jag knappt tre timmar innan älsklingen kom hem. Efter lite mat i magen blev jag gosissugen som bara den och sambon har precis knattat iväg för att köpa lite gosis till mig (oss), så nog fasen är det jag som har den bästaste sambon.

Att ha någon som tar hand om en lite extra mycket när man är sjuk gör att ialla fall jag blir extra varm runt hjärttrakten...

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Ja jag kan ju inte säga emot så mycke att han e bäst för de e ju min son hihi. Men de e jätte bra att han tar hand om dig nu. Kramar i massor o krya på dig.

2010-04-09 @ 18:34:33
Postat av: Helena

Va bra att han tar hand om dig, och jag tror minsann att du gör likadant för honom :)

Så ni är nog bäst för varandra haha



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback