13 april

Tiden bara rusar iväg. 1 april är helt plötsligt 13 april. Hur gick det till? Våren är här och under gårdagens promenad såg jag bland annat fjärilar och krokusar. Småfåglarna sjunger att våren är här och sommaren är i antågande.

Drygt två veckor kvar för F på jobbet, sedan drar han, bort härifrån. Snart är ingen av oss kvar här i Gustavsberg, men trots det kommer livet här att fortsätta för de som är kvar. Märkligt egentligen... Gustavsberg betyder mycket för mig, och kommer nog alltid att göra det. Hade jag kunnat ta med mig orten till norr, hade jag gjort det, för Gustavsberg har allt det jag vill ha. Mycket vatten, underbar natur och ändå ett stort utbud av affärer och restauranger. Men tidpunkten känns rätt att för att dra hemåt igen... Vi båda vill leva ett enkelt liv och det är svårt att kombinera det med storstadslivet... Ialla fall från my point of view...

Att få en ny(gammal)start i Umeå känns riktigt, riktigt bra. En ny fas i vårt liv börjar och jag kan inte tycka annat än att livet är grymt spännande. :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi längtar!!

Postat av: Jag

Vi med! Snart har ni en av oss där ialla fall... :)

2010-04-17 @ 18:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback