Ska vi byta?

"Ska vi byta?
 Ska vi byta magar?
 Ska vi byta magar med varann?
 Jag byter min dåliga mage mot en ny och fräsch...
 Ny och fräsch..."
Ingen som nappar på förslaget...? Nähä, det var ju synd... För just nu är den väldigt billig... Till och med gratis! Nåja, det är väl bara att leva med det och se om läkarbesöket i slutet av månader ger något ytterligare. Dock tvivlar jag på det... 

Skolan går framåt. Sträckte på mig ordentligt på föreläsningen idag då jag förstod vad läraren ville ha fram innan han ens skrivit det på tavlan. Tjoohoo! Jag vill så gärna klara den här tentan så jag kan bocka av den på min to-do-list. Kanske myntet har åkt ner i spargrisen, vem vet? Det återstår ju att se på tentan.

På fredag beger vi oss norrut för att fira far, kära far. Det ska bli riktigt roligt att få träffa familjen igen. Det var så länge sedan vi träffades allihopa. Att jag bara inom några månader är uppe i Luleå två gånger måste ju vara något slags rekord. Ialla fall om jag räknar de senaste åren. Och ju äldre jag blir desto mer patriotisk blir jag på något konstigt sätt. Luleå är en otroligt vacker stad. Betydligt vackrare än Umeå. Men det är klart när man får distans till saker och ting, kan de te sig helt annorlunda än hur man upplevde det förut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback