Sista terminen

Jaha, så har sista terminen börjat... Det känns riktigt bra! Och veckan har hittills varit fylld med saker att göra. Jag kastades in i hetluften så fort jag steg in genom dörren i måndags. Och det är så skönt att ha ett eget krypin! Det går bra att bo med syster oxå! Vi behöver bara gnuggas in i varandras rutiner lite grann.

Veckans bästa hittills är att lillasyster har kommit igång med jobbsökande. Gårkvällen tillägnades till att hjälpa henne att skriva ett CV och ett personligt brev till en jobbansökan. Idag ska hon ner på arbetsförmedlingen för att få det granskat med hjälp av en så kallad CV-hjälp. Det känns så himla bra att hon börjar komma igång. :D

Jag själv då? Jag ska läsa om en kurs, Resursfördelningsteori. Den här gången ska jag klara av den! Registrering på C-uppsatsen idag. Det känns inte lika läskigt längre. Och det är ju lite försent att backa nu. -haha- Utöver detta ska jag hinna med en annan kurs plus att jag ska titta på uppsatsen i nationalekonomin oxå. Jag vet vad jag har att göra! ;) 

Nu blir det lite kaffe framför böckerna innan registeringen. 

Over and out!    

Kommentarer
Postat av: Anna-panna

Japp, den här terminen handlar om massa kick-ass och inkamning av massa underbara högskolepoäng! Vi äger banne mig! Heja Anna-panna & Lisa-fisa!

2009-09-02 @ 10:56:35
Postat av: Jag

JA!! Heja dig och mig! Tjohooo!

2009-09-13 @ 16:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback