Resursfördelningsteori C. CHECK!

Jag har slitit som ett djur under september månad med pluggandet inför tentan i resursfördelningsteori C.

Och när jag tittade på en gammal tenta blev jag lite fundersam...för...vad fan hade jag skrivit... Om jag säger så här; Om det det stod mellan A och B och svaret var A så har jag svarat B. Smart va? ;) Men nu har jag ett godkänt på den kursen och jag kan inte mer än bara LE! :)

Beviset finns här:
Bevis! :D
Vacker text eller hur? :D

Min plan som jag har gjort över hösten går än så länge enligt mina planer. Eller jag kanske ska säga efter att jag fick revidera planen... -hehee- En fullspäckad och spännande höst! :D Det är så härligt när jag ser att blod, svett och tårar faktiskt ger ett bra resultat. :D Nu fick jag en spark i baken i rätt riktning. En riktig energikick! Nu kör jag på! Tjohoo! Nu tar jag (och Emma) tag i uppsatsen. Igen. Ska vi säga att det är sista gången nu, Emma? Bra! Vi går upp med den nu under hösten. Det röstar jag för ialla fall. Böcker är lånade och nerpackade. Nu väntar 3 veckor hemma i Gustavsberg! Helt, helt underbart! :D


I påskas fick jag höra; "Lisa är som en bullterrier!" vilket jag tog som en kompimang såklart! Jag vet att jag är tjurig. När jag biter mig fast, släpper jag inte taget i första taget! -skrattar- Att ge upp finns inte på min världskarta!  


Resursfördelningsteori C. CHECK! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback