En helt underbar kväll

Jag pratar självklart om lördagskvällen. Jag lever på det fortfarande... Helt underbart trevligt var det! Trevliga och glada vänner, god mat och dryck, skratt och prat i stora doser.

Förberedelserna hade pågått hela dagen istort sett. Som två packåsnor var F och jag från matbutiken och systemet. Varsin proppfylld ryggsäck, två påsar från matbutiken och 3 påsar från systemet. Ja, vad gör man? Det är bara slänga på sig sin ryggsäck och traska iväg. Och även om vi gärna vill skaffa bil, så klarar man sig väldans bra utan bil oxå. :P

Väl hemma förberede vi fläskfiléen och kycklingen. Städning och undanröjning av saker och ting. Tvagning av oss båda. Sedan satte vi igång med maten. Ojojoj, så himla roligt! Jag älskar att laga mat och det var spännande att bjuda på buffé. Det krävs lite extra tankeverksamhet för att allt ska bli klart samtidigt. En utmaning helt enkelt. Och det blev så himla gott! Och det är kul när vi får beröm över att det var gott oxå! :D Jag tar på mig lite mer av äran eftersom jag planerat menyn. Sorry, F! -hahaa- Nu har vi även sett hur många som ryms i Oasen; 12 vuxna och 1 bäbis. Lite trång för den som satt på kortsidan dock. Men vi ryms ganska så många. :)

Vi har så himla härliga och underbara vänner! Det blev en blandad kompott, men det fungerade alldeles utmärkt bra! Tack alla ni som kom! Vi ses snart igen!


Och jag säger som Mary sa; 10 busskort av 10 möjliga! :D 

10 busskort av 10 möjliga10 busskort av 10 möjliga10 busskort av 10 möjliga10 busskort av 10 möjliga10 busskort av 10 möjliga10 busskort av 10 möjliga10 busskort av 10 möjliga10 busskort av 10 möjliga10 busskort av 10 möjliga10 busskort av 10 möjliga

Busskorten kommer härifrån 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback