Ännu en vecka

Ryggen har blivit bättre. Badhuset har jag ännu inte besökt men bara det att röra på sig (eller försöka ialla fall) när man har så ont att man bara vill dö, gör faktiskt det hela bättre. Betydligt bättre!

Och herregud, det är redan torsdag! Och arbetsdagen är snart över. Det har blivit mycket läsande och mycket skrivande i veckan. Jag har nästan hunnit med det jag hade tänkt, men ändå är det en hel del kvar. Pust! :D Men det är ganska kul ändå. Jag har alltid tyckt att man lär sig betydligt mer vid hemtentor och hemuppgifter än vid en salstenta, så det är inte så farligt ändå. Kunskapen ska man väl ha livet ut...

Hursomhelst så rev vi kaklet vid lilla bänken i början av veckan och igår la vi på skivan. Så himla fint det blev! :D Målet för helgen är att få dit den stora skivan. Jag återkommer med besked om så blev fallet. Rörigt är det överallt. Inte min starka sida, men jag hoppas att det kommer gå ganska fort med projektet Köket, så jag sätter på mig skygglapparna och undviker att titta åt sidorna.

Tiden räcker inte till riktigt... Jag vill ha fler timmar på dygnet... Men jag har mina älskade listor, det är bara att bocka av, då ser jag faktiskt händer något och att jag får känna mig lite duktig. :) Nåja, imorgon är det fredag och lunchdate med Josefa. Det var alldeles för länge sedan vi träffas så det ska bli riktigt kul. 

Nu ska jag ut i det vackra höstvädret, mina näthinnor behöver nämligen lite sol. :) 

Välj glädje i livet!

Kommentarer
Postat av: Dr B

Bra jobbat - både med skolan o renoveringen! :D Ha en riktigt skön helg, det ska jag ha! Sedan bär det av norrut till min blivande hemort nästa vecka ;) Kraaaaam

2009-10-16 @ 22:26:50
Postat av: Jag

Tack, Dr B! Njut av helgen du med. Och ha det nu superbra i schtaaan! :)



KRAM

2009-10-17 @ 12:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback