Vilken fantastisk musikhelg!

Jag kan knappt tro det, men vilken helt underbar musikhelg det har varit! :)

Fredag; Middag på Fasching med helt underbar musik. Inte musik jag lyssnar på i normala fall, men oj så bra det var. Livemusik är nästan alltid bra oavsett om man gillar musiken eller ej. Och fredagskvällen gick verkligen i musikglädjens tecken. Vilken otrolig glädje det var på scenen, man såg riktigt att musikerna älskade att stå där och stämning i publiken var grym. Underbart!

Lördag; En kopp kaffe med Mamma, pappa, barn i Kungsträdgården innan julfesten med mannens jobb. Välkomstdrink på Berns, där vi fick reda på att vi skulle gå på Grand för julbord och Jill Johnson. Jag gjorde ett litet YES! inne i huvudet och hjärtat. Redan när Fredrik sa att vi skulle på julfest i Sthlm i år sa jag; Hoppas det blir Jill på Grand, och så blev det. :D Alla som känner mig vet att jag inte är stor i maten på julbordet, men jag provade sillsalladen som inte var helt fel. Jag höll mig sedan till bland annat den varmrökta laxen och skaldjuren. MUMS! Kanske håller jag på att bli vuxen? -hehee- Jill med stormagen glänste och underhöll oss riktigt bra. Jag har äntligen fått se Jill som jag velat i så många år. Jag kan bara sätta ett stort CHECK för Jill på min lista över artister jag vill se innan jag lägger mig ner för gott. -skrattar-

Idag skiner solen och det blir nog en riktigt skön slappardag! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback