Just här! Just nu!

Upp och ner, ner och upp! Ja, det är varierat från dag till dag. Som ni kanske märker. Jag är såå medveten om att jag kör på ganska hårt. Veckan i Umeå har varit hård. Som vanligt. Men jag har hunnit träffa underbara vännerna Helena och Helén. OCH jag har fått rå om min underbara lillasyster lite grann. Mysfaktor 10! :)

Bussresan hem gick bra, sov så bra som det går att sova på en buss. Kraschade ner i sängen när jag kom hem vid halv sju och sov ända till kl 10. Mosig men ändå grymt nöjd över att få vakna hemma i Gustavsberg. Lunch i hamnen med min underbara man. Och de som kanske stör sig på att jag kallar honom för min man får leva med det. Jag ogillar att använda ordet sambo, tycker det låter opersonligt och som att man skulle bo med vem som helst. För det gör jag ju inte. Han är inte vem som helst. Han är min man, oavsett om vi är gifta eller ej. Och POJKvän känns inte så aktuellt längre heller. hahaa

Jag har precis avslutat ett samtal. Jobb i december. Underbart att börja få pengar på kontot igen. Och jag gillar ju att jobba högtidshelger så för mig gör det absolut ingenting. Jag tror det är för att det skiljer sig från mängden. Folk är lite snällare, lite vänligare vid högtider. Och det är skönt att bara gå till jobbet, göra det man ska och sedan gå hem. Överlåta ansvaret till andra om något är galet eftersom jag inte har behörighet att göra vissa saker. :) Jag har alltid gillat att jobba och jobba hårt. Det är svårt att ändra på det. Speciellt när man får en liten kick av jobba. Och någon dag ska jag bara jobba för min egen skull. Det är mitt mål. Jag har en dröm som inte är helt omöjlig att genomföra. Eller egentligen två stycken. Och snart är jag klar med skolan. Bara tuta och köra! 


                         Vi två tillsammans

Sommar ute i Stockholms skärgård. Kan man annat än älska det? Och var är vi när sommaren 2010 kommer? Jag har ingen aning. Framtiden är oklar men samtidigt så himla spännande! :)

Nu ska jag slänga in två jobbansökningar innan vi ska iväg på Fasching ikväll. Ha en underbar helg till er alla!

Kommentarer
Postat av: Helena

Äntligen uppdaterat!! :-) ja, det var så himla kul att få träffa dig lite extra denna gång. Det får inte dröja för länge till nästa gång.

Jättekram//H

Postat av: Helena

Lite skumt... jag kommenterade, skickade kommentar.. och: Vips, så var den bara borta så jag gör ett nytt försök. Du märker väl om det blir dubbelt upp haha.. Det var iaf kanoners att vi hann ses lite mer än vanligt. Det är som lite trist när du far iväg. Nåväl, berätta sen vad du tyckte om slutet på boken! Kramen

2009-11-27 @ 20:24:13
URL: http://blogg.vk.se/e-lack
Postat av: Jag

:) Jag läser boken med spänning och det var så trevligt att få träffa dig lite extra den här gången. Eventuellt är jag i Umeå en hel del i januari, jag har inte bestämt mig riktigt ännu. Ha det bra! KRAM

2009-11-28 @ 09:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback