Glada grisar

Från SvD igår;

"Jag tror att konsumenten vill ha glada grisar"

Jordbruksminister Eskil Erlandssons uttalande till TT angående att Centern vill införa de svenska djurskyddsreglerna till länderna inom EU. 


                                   
                      (bild från Google Bilder
www.skandinaviskhemslojd.se)


Kanske finns det hopp om mänskligheten trots allt... Det var hur som helst en väldigt trevlig sak att läsa efter en dag på jobbet! :)

Solen lyser, det är varmt och skönt! Över 25 grader ska det bli idag och imorgon enligt SMHI. Välkommen efterlängtade sommar, välkommen!

Jag står inför sista veckan i skolan och jag fokuserar för fullt på det som skall göras. Nu åter till hemtentan i arbetsrätt. Förhoppningsvis klar innan tolv idag, då hugger jag in på nästa hemtenta. Det är mycket nu, men jag tar djupa andetag och gör allt för att inte känna mig stressad. Jag hinner, jag har alltid hunnit förut, varför skulle jag inte hinna nu? 

Och med de orden lämnar jag er för ett tag...

Kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback