Våren är här!

Som vi har väntat och längtat!

Gruset under fötterna låter som ljuv musik när jag är ute på mina promenader samtidigt som fåglarna kvittrar på för fullt, jag slår av musiken från telefonen som är i mina öron och låter naturen sjunga för mig istället. Halva vårterminen har snart passerat, det närmar sig slutet och jag kan bara konstatera att andra halvan kommer att gå tokfort när jag tittar i min kalender. Allt som var dött börjar åter komma till liv, träden har börjat knoppa sig och mannen suktar fortfarande efter sommaren med många kvällar och dagar ute i Oasen. Men snart, älskling, är den här! :)

En klarblå himmel och solen som lyser utanför mitt fönster, en underbar känsla som gör att man känner sig lite extra lycklig kring hjärttrakterna... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback