Umeå hela veckan

Så var det redan torsdag och imorgon beger jag mig hemåt igen. Veckorna bara rusar iväg, det gäller att fånga dagarna och göra det bästa av dem. En långpromenad med Dr B blev det igår och ikväll blir det sushi med underbara vännen, Helena. Och självklart två middagar hos unga familjen Blomhage och som alltid lika tokig upptåg med barnen; Lova har fått mormors förmåga att prata mycket och Saga sitter mest och ser filurig ut med ett stort leende på läpparna.

Nu åter till böckerna...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men förstår ingenting :D inte pratar väl jag mycke.

Kramar

2009-03-26 @ 20:07:30
Postat av: Helena

Det är en synnerligen trevlig liten sushitradition vi skapat!! :)

Postat av: Jag

Och jag gillar den starkt jag med! :D

2009-03-30 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback