Livet ska vara roligt...

...och oj, vad roligt vi hade igår! 

Och jag tänkte flera gånger under kvällens gång hur otroligt lycklig jag är som får tillbringa mitt liv med denna helt underbara man som jag lever med. Vi har alltid roligt tillsammans, vi skrattar och fånar oss mest hela tiden. Och som en bloggande vän skrev; "Men det absolut viktigaste i ett förhållande är, enligt mig i alla fall... att man har ROLIGT ihop."  Jag kan inte annat att instämma. Under den helt underbara middagen som vi avnjöt igårkväll kände jag flera gånger att jag bara ville ställa mig upp, gå till min underbara man och ge honom massor med kramar. Bara för att han är den han är och för att han är så jäkla härlig.

Vi åt, vi drack, vi fick underhållning av en trollkarl, vi umgicks med folk och fä och vi dansade till ett superbra live-band. Hela kvällen var mycket lyckad och alla var så fina, många olika klänningar var det, ialla dess färger. Mycket vackert! Framåt tre tiden åkte vi tillbaka till hotellet och jag somnade så fort jag la mig på kudden. Bilder kommer upp senare.

Hem igen idag och det var bara att tömma väskan på kläder för att sedan packa ner nya kläder till resan till Umeå ikväll. Helst av allt skulle jag vilja vara hemma, sova i min egen säng, leva ett vanligt liv, ha en vanlig vardag tillsammans med F och kissen. Jag är alltid lite nere när jag ska åka iväg, även om det bara är för några dagar, för jag trivs så jäkla bra i vårt liv just nu och det är rent ut sagt; Riktigt SKITPISSIGT att hålla på så här! Jag vet att man inte ska ta ut något i förväg men jag gruvar mig redan för hösten då jag ska tillbringa hela veckor i Umeå och inte som nu, då jag ändå kommer kunna vara hemma en hel del under andra delen av terminen.

Nu ska datorn packas ner och jag ska, om cirka en timme, bege mig mot Arlanda och vidare till Umeå. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback