Ensamvarg

Om jag inte ringer eller hör av mig på annat sätt så är det för att jag är inne i en ensamvarg-period. Ni är inte bortglömda. Tvärtom!

Men just nu kryper jag in i mig själv och jag trivs med det. Jag har alltid älskat och kommer troligtvis alltid älska att vara för mig själv vissa perioder i mitt liv. Jag ser mig som en social person men behöver dessa perioder i mitt liv för att fungera. Just nu vill jag inte ha så mycket inplanerat, utan mest bara ta dagen som den kommer och göra det jag känner för i just det ögonblicket.

Och om jag jämför med förra sommaren då vi hade hur mycket som helst inplanerat, så är den här sommaren verkligen motsatsen. Men jag gillar det både och. Det ena behöver ju inte utesluta det andra.

Och skulle det vara så att ni hemskt gärna vill hälsa på, så är ni självklart välkomna! Och skulle det komma på tal om utflykt i skärgården med mat och bad så hänger jag mer än gärna med. :D

I´ll be back!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Håller med dig! Man behöver verkligen sin egentid. Så skönt att få vara själv emellanåt =)



Njut av sommaren vännen!



Stor kram! =)

Postat av: Helena

Ibland vill man bara va me sig själv...Man behöver det.Ta det luuuugnt och njut! kram :-)

2009-06-30 @ 16:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback