Bra kämpat, Lisa!

Hemtentan i arbetsrätten? Check!
Ersättningsuppgiften i Organisation och ledarskap? Check!
Hemtentan i Organisation och ledarskap? Check!
Letat upp förordningarna som behövs till morgondagens tenta? Check!

Resultatet återstår självklart, men jag har gjort mitt nu. Mitt bästa såklart! :D

Jag ska snart bege mig till bibloteket för att skriva ut förordningarna. Hemtentan i Organisation och ledarskap ska jag också skriva ut och lägga på den gula lådan. En sväng till bokhandeln och ladda upp med pennstift inför morgondagen blir det också. All kunskap som finns i huvudet ska kladdas ner på pappret. Jag ska läsa igenom miljörätten en gång till och ikväll blir det en tidig träff med Blund, John Blund.

-klappar mig själv på axlarna och berömmer mig- skrattar

Nu återstår bara tentan i miljörätten och en helg fullt med festligheter innan jobblovet börjar! Tjooohooo! Livet är underbart. Slitsamt de senaste veckorna men underbart! Resandet är snart över. Nu är det bara en resa kvar som återstår och den är på söndag. Med flyg dessutom. Lyx! Resan har destinationen Gustavsberg, men det bästa är ändå att resandet till och från Umeå är över för denna termin.


Och jag hann! :D

Lycka är att lita på sig själv och ändå förstå att andra är lika viktiga

                                                             (Tagen från
Jonas plats)


Jag vill speciellt tacka Lise-Lotte för detta läsår. Det har varit guld värt att få ha en säng ståendes hos dig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback