7 dagar

Lika många dagar som Gud skapade världen på, så många dagar till ska jag jobba innan semestern, dock blir inte den sjunde dagen en vilodag utan en helt vanlig arbetsdag. Jag är mer effektiv än Gud som tror sig ha en vilodag. -skrattar-

Teater i hamnen igår. Tillsammans med Josefa, trevligt som bara den. :D Skönt att komma ut lite. Det har blivit för lite av den varan i sommar. Men jag har bara mig själv att skylla, jag kan ju inte sitta hemma och vänta på att vännerna ska dyka upp som gubben i lådan om jag inte hör av mig. Sedan har jag ju faktiskt varit lite av en ensamvarg i sommar och jag gillar ju det oxå. Men imorgon, imorgon blir det att hälsa på folket från Högdalen, alldeles för länge sedan nu. För många inställda dater med V. Imorgon ses vi igen. Super! :D

Och på måndag; Theresa Andersson på Mosebacke. Hon hade fått fina recensioner i DN idag. 5 av 6 prickar på tärningen. Något att se fram emot alltså! Jag återkommer med mina recensioner på tisdag. Och tjoho; ledig tisdag och onsdag! :D

Norrbotten nästa helg för att fira mamma på hennes 50-årsdag. Tjohoo! Längtar efter att komma hem till Norrbotten. Det var alldeles för länge sedan jag var hemma där mina rötter finns. Här är jag uppvuxen;
Karlsvik. :) Back to basic. Och träffa alla underbara personer som bor där. Kramas lite och lägga upp ett förråd av kramar tills vi ses nästa gång. Förhoppningsvis dröjer det inte ytterligare ett och ett halvt år innan jag åker till Luleå igen.

Nu myser jag bara ute på Oasen och njuter av nuet. Ytterligare en jobbardag väntar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack tack för igår!! :D SÅå himla kul att träffas! Kram kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback