Sista dagen för denna gång

Idag ska jag jobba sista dagen för denna gång. Undra när nästa gång blir... Jag ska höra efter med bossen idag om hon har några dagar åt mig, det vore ju inte helt fel att få några dagar under januari. Pengar som sedan går till vår resa. :D

Igårkväll gjorde jag sista uppgiften på distanskursen och nu har jag bara två saker kvar att göra på den andra kursen. Nu är det bara att hugga in på det och skriva så fingrarna blöder, imorgon börjar jag med det.

Nu ska jag dricka lite kaffe innan jag ska gå till jobbet. Jag tar en lite längre väg till jobbet så jag får lyssna klart på min ljudbok och sedan för att få röra på sig lite idag. Och det blir att klä på sig ordentligt, det är kyligt ute idag, nästan 9 minusgrader. Burrrr!

So long!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi har 15minus grader i vinden..!!! :O

Postat av: Jojjo

Vart ska ni resa då?:)



kram kram!



God Fortsättning föressten!:)

2009-01-02 @ 19:15:23
URL: http://joojjjjoo.blogg.se/
Postat av: Jag

Helena, det var bra att kunna ta temperaturen i vinden! ;) haha



Jojjo, vi ska resa till Jordanien i början av mars. :D



2009-01-02 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback