41 dagar

41 dagar kvar tills vi åker. Jag längtar, samtidigt som jag är mellan hopp och förtvivlan av jobb och skola. Självförtroendet är en berg- och dalbana, upp och ner hela tiden, men det fick i alla fall en knuff uppåt när jag fick VG på distanskursen, kanske jag inte är ute och cyklar helt och hållet då i alla fall. ;) *hihi* Jag knåpar ihop ett cv och personligt brev till ett företag jag vill jobba åt i sommar, men det gäller att skicka in till höger och vänster nu, så jag kanske, kanske slipper nuvarande jobbet... Det gäller bara att hitta dessa företag, det är fasen inte det lättaste...

Livet är underbar! Jag älskar att leva, jag älskar naturen och den ro den ger mig. En lördagsmorgonpromenad med ett möte med två rådjur får mig att njuta av ögonblicket och förundras över allt vackert som finns här precis ibland oss och plötsligt andas jag ut, släpper ner axlarna och stressen som är där nästan hela tiden försvinner på ett ögonblick. Jag förundras vilken inverkan dessa två vackra djur hade på mig just då i det ögonblicket, det var nästan...magiskt... 

Och med dessa ord säger jag: Skön söndag till er alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback