2008 i siffror

Min stegräknare följer med mig överallt och det har gjort att jag tar promenader varje dag nu. Mina promenader är mitt lufthål. Promenaderna gör att jag orkar med mer och framallt mår jag så mycket, mycket bättre. Det är faktiskt en av mina bättre investeringar. :)

Förra året gick jag totalt 4 925 604 steg, vilket ledde till ett månadsgenomsnitt på 410 467 steg, vilket i sin tur ledde till ett dagssnitt på 13458 steg. Nu är det ett nytt år och nya mål ska sättas med stegen. Jag får se vad det blir helt enkelt. :) Jag ska ialla fall fortsätta med mina promenader och jag ska fortsätta må bra. Ryggen ska fixas och jag har ett mål att springa tjejmilen i slutet av augusti, men det beror på om min rygg tycker likadant. 


                     
                                                     Ha ett riktigt bra 2009, det ska jag ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback