Två rapporter och en hemtenta...

...ska avverkas innan nyår. Och julkalendern jag hade tänkt göra i år liksom jag gjorde förra året stryker jag från min lista. Energin tryter och jag använder det lilla jag har till skolarbete. Dessutom kommer jag troligtvis vara utan uppkoppling en stor del av kalendertiden. Bara det fick mig att ta beslutet att hoppa över kalendern i år. Stressmomenten stryker jag en efter en. Och det är skönt att datorn är avstängd under kvällarna nu. 

Nästa vecka befinner jag mig i Norrbotten. Underbara härliga Norrbotten! Jag ska ta djupa och långa andetag så hela min kropp fylls med luft från norra delen av Svea rike. Jag ska hämta kraft för det som komma skall under jul och nyår. Jobb kombinerat med skolarbete. Och vad kan då vara bättre än att leta sig tillbaka till sina rötter och hämta massor av energi från umgänge med sin familj? Min knasiga, knäppa, galna och heeeelt underbara familj! Nästa vecka ses vi! :D

Nu hugger jag in på hemtentan som ramlade in på mailen medan jag var på lunch med Josefa.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag säger bara: Norrbotten är såååå härligt :-) här finns massor med kraft att hämta! Shit vad jag mår bra efter några dagar här. Kram H

Postat av: Jag

Men var fasen är snön som du så härligt visade upp?! ;) Här är det bara isgator och MÖRKT! Fy! Jag hade hoppats på att få lite ljus på mina näthinnor. Men hur som helst ska jag bara njuta de dagar jag är här. Hemtentan är snart klar och då ska jag bara luta mig tillbaka, pilla mig lite i naveln och njuta innan jobbperioden i jul börjar. :) KRAM

2009-12-09 @ 14:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback