Operation Oas Del 4

Ja, nu var det ett tag sedan jag gjorde en uppdatering om vår underbara Oas! :D

Nu på eftermiddagen har vi snickrat ihop sista delen av bänken. Ja, jag vet, det skulle ha varit gjort för länge sedan. Men nu är det gjort ialla fall. Madrasser köpte vi förra månaden så nu ligger de oxå på plats efter lite pyssel. Kuddöverdrag och madrassöverdrag ska även göras under semestern. Tyg är inhandlat.

Men det får vänta lite.

Det finns annat i livet som är viktigare. Speciellt soliga dagar som denna. Vi hittade en avskild vik i närheten av oss idag. Även kallad Piratviken av mannen. Lite jordgubbar. Lite bad. Även av mannen. Tyvärr inget bildbevis. ;) Lite fåglar att beskåda. Samt några få båtar. Favorit i repris imorgon om vädret är samma lika som idag.  

Besök av Helena och Johan från onsdag till söndag. Då ska vi passa på att göra massor med roligheter och framförallt återhämta oss med härliga utflykter till natur och hav. Äta gott och bara ha det bra, helt enkelt. 

Välkomna till oss, ni är efterlängtade! :)


Nu ska jag fortsätta att njuta av vår Oas...


P.S. Mer uppdatering kommer såsmåningom. Även med bilder. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack, vi längtar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback