Nya tag!

Okej, jag erkänner, jag hade väl inte mitt livs bästa dag i onsdags.... Men efter senaste inlägget kändes det så mycket bättre! Och nu tar jag nya tag!

Och att sedan vakna upp idag till ett långt mail från Anna-Panna var inte helt fel. Och att jag har fixat allt till tömningen av magasineringen den 25 augusti känns riktigt bra. Släp är bokad. Bil är fixad. Och jag har några personer som ska hjälpa mig med detta. Det enda som är kvar att göra är att fixa elen. Och det känns faktiskt riktigt bra att få det mesta fixat innan skolan börjar om. Jag tror att det kommer bli riktigt bra. Faktiskt.

Trots alla planer för framtiden så finns det bara en sak jag kan göra. Och det är att leva här och nu. Det är det enda jag  vet något om. Framtiden vet jag egentligen absolut inget om.
 
Ikväll blir det Eldkvarn med Josefa. Jag har nästan inte lyssnat något på dem men livemusik är enligt mig bland det bästa man kan göra. Vi ska prata, äta mat och dricka lite öl. Riktigt kul ska det bli!


Jag får väl helt enkelt bara acceptera att livet är uppuppupp och nernerner. Och att detta är en följd till mina ständiga funderingar... Med överanalyseringar jämt och ständigt... Men vem skulle jag vara utan mina funderingar? Absolut inte den Lisa jag är idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback