Lars Winnerbäck - "Jag får liksom ingen ordning"



Han är tillbaka. Winnerbäck är lite av en husgud hemma hos oss. Och jag SKA gå på någon av konserterna i höst. Lix! Någon som vill med? Hojta till! Jag ska köpa biljetter så fort jag får studiemedel. :D

Helgen i Åbo var underbar! Fint väder. Kulturella var vi. God mat och dryck. (Iofs drack jag bara vatten hela helgen, magen krånglar.) Bastu såklart! Och framför allt; UNDERBART SÄLLSKAP! Världens bästa Nina och Miku, kan man annat än att skratta och njuta av livet i deras sällskap?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu tycker jag att det är dags att du tar och bloggar lite Lisa! Det var allt för länge sen! Vad ska jag annars ta mig till på jobbet dessa dagar du är uppe i Ume och styr! :P Hörs snart vännen min! -Krama hååårt-

2009-08-26 @ 15:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback