Kajak

Efter 12 år har vi äntligen fått tummen ur! I 12 år har vi pratat om att åka iväg och paddla kajak. Ikväll, tro det eller ej, så hände det! Kors i taket!

Jag, Fredrik och Kalle har paddlat kajak i Velamsund ikväll. Helt underbart skönt! Ett underbart sätt att komma nära naturen. Förutom vi tre var det ytterligare en person som skulle testa och till vår hjälp hade vi 3-4 instruktörer. Inte illa va?! Helt gratis var det oxå! Klubben heter
Boo IF. Mycket bra organiserat! Härliga och tillmötesgående människor samt ordning och reda! Det gillar jag.

Varje vecka tittar jag i NVP för att se vad som händer i Nacka/Värmdö-området och varje dag i SvD tittar jag på vad som händer i Stockholm. På så sätt kan man hitta en hel del roligt att göra utan att det behöver kosta speciellt mycket. Och i vissa fall, som kajakprovningen ikväll, är det helt gratis! :D Samt att jag håller mig uppdaterad om vad som händer i min närhet. Ibland dyker guldkornen upp.

Och jag kan inte låta bli att undra vad vi ska göra om 12 år. Vi har ju pratat om att pröva golf. Men ska det verkligen dröja 12 år innan vi prövar det...? Vem vet? -hehee-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback