Lätta pengar

Idag har jag jobbat 5 timmar och snacka om lätta pengar, knappt några kunder, fixat till lite i hyllorna samt plockat fram mer varor, surfat runt lite och hittat lite roliga saker att eventuellt gå på under både våren och sommaren. Att jag dessutom har ett ob-tillägg på 100 procent gör ju absolut inte saken sämre...

Nu är väskan packat mot Umeå och det är mycket tung kunskap jag ska släppa på från Slussen till Centralen. Hoppas min (återigen) kraschade rygg pallar med det.... Skönt att jag åker hem igen på fredag för att sedan vara hemma i två hela veckor... :D Och då även jobba lite grann under helgerna... Skönt med variation...

Nu ska jag fortsätta njuta av de knappt två timmarna jag har kvar här hemma innan jag ska bege mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback