Jeff Dunham - Kista mässan 8 april

Ni som inte var där, synd för er, vi som var där, tur för oss! Vilken kväll! På topp hela tiden, mycket nytt och lite gammalt. Precis som det ska vara när man går på en show. Oj, jag skrattade så mycket att jag hade ont i både kinderna och magmusklerna. Det går knappt att beskriva hur bra det var...

Det var första gången han stod inför en icke-engelsktalande publik och i mitten av showen sa han att han verkligen var rörd över att se hur många som var där för hans skull och självklart regnade applåderna över honom då, precis som hela kvällen i övrigt. Han frågade vid ett tillfälle om vi kände till Budda J, precis innan Peanut (tror jag det var) kom in. Och i slutet körde ett extranummer med Bubba J, vilket egentligen inte tillhör showen och han fick ha minneslapp för att komma ihåg head-linesen. *hahaa* Det visar tycker jag att han är en ödmjuk person, han förväntar sig inte att vi utanför USA ska känna till alla hans karaktärer, men vi tackar youtube för att vi i övriga världen fått upp ögonen för denna underbara och mycket proffisiga person.

Nu kan jag bocka av ytterligare en sak på min lista över saker jag vill göra under min livstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback