Inte så mycket att skriva om

Befinner mig i Umeå just nu, inte mycket som händer, inte många tankar som jag känner att jag vill eller måste ventilera. Det är som att tankarna och inspirationen till att skriva tar paus när jag är här uppe i norr. Kan det bero på att det är kallare här än hemma och vid längre temperaturer blir man slöare i huvudet...? -skrattar-

Nåja, så ligger det till ialla fall. Jag passar på att träffa vänner när jag är här. Promenad med Dr B i måndagskväll, lunch med Svägerskan Helena idag och Kåmpis Helena träffas imorgon för att som vanligt äta lite sushi. Mums!

Flaxar hem på fredag och jag blir hämtad på Arlanda av Maria, det är LYX! Så nästa vecka, mina vänner, är jag hemma i södern igen och då kommer det nog sprudla av inlägg från min sida...

Till dess; Ha det bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback