Första advent

Skönt att kliva upp en söndagsmorgon och sätta sig med näsan i böckerna det första man gör. ;) Jag har ett möte med distanskursgruppen klockan nio och måste läsa på lite på den uppgift vi står inför. Jag kan bara inte förstå varför jag är så fruktansvärt trött, jag måste nog klila ner på Apoteket imorgon och köpa lite vitaminer för att orka med. Igår var jag så trött att jag nästan var medvetslös kändes det som, men jag lyckades ändå ta en promenad på drygt en timme och lyssnade klart på min ljudbok. Läs Mari Jungstedts Den mörka ängeln, eller gör som jag lyssna på den. Katarina Ewerlöf läser och hennes röst är så behaglig att lyssna på! :D Bra var boken iaf!

Nu; lite kaffe och lite mer läsande i böckerna innan mötet.

So long!


Kommentarer
Postat av: Veroncia

Mörkret! Det är mörkret som spökar! Fy f--n! Var helseg igår jag med. Blev ju aldrig ljust! Jag saknar snön!! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback