Ett besök...

...hos en vän kan göra så mycket... Det kändes lite bättre efter jag varit hos V en sväng igår, för hos henne finns det aldrig några sura miner utan alltid ett leende på läpparna, då kan man inte vara sur och vresig. ;) Jag hjälpte till lite med förberedelserna inför festen ikväll och det var så skönt att göra något annat än att bara sitta hemma, inte veta vad man ska göra med sitt liv och grubbla tills ens hårstrån blir gråa....

Idag känns det bättre men det är inte bra, men försöker göra saker som jag mår bra av... Därför slog jag mig ner i en av fåtöljerna tillsammans med Hellström och Roslund och i bakgrunden spelar grabbarna i e.s.t. så vackert för mig... Precis så en lördagsmorgon ska börja...  Harmoni...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback