Om drygt en vecka...

...kommer mamma hit och vi ska tömma lägenheten. Tömma, slänga och städa. Jag har det mesta nerpackat nu. Jag ska rensa lite i köket imorgon och sätta sakerna på ett och samma ställe. Nu låter det som att jag har ett jättestort kök, så är inte fallet, men det är en del som ska rensas ut och det som jag inte använder så ofta kan lika gärna hamna i en låda likaväl som att vara kvar i skåpet.

Jag har lite oro i magen över en del saker. Inget jag riktigt kan rå på, det är bara att ta vara på dagarna och göra sitt bästa. Just nu är jag bara så trött varje dag, det var som att någon drog ner en rullgardin efter sista dagen på jobbet. Jag vet att det beror på pollen från björkarna och dammet som är när jag packar. Det går över, det vet jag, men man har som aldrig riktigt tid med att vara trött eller sjuk, speciellt inte nu.

Nåja, det är inte länge kvar på terminen nu och sedan ligger hela sommaren framför mig. Underbart, så himla underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback