Hälsans stig

Efter en sväng runt Hälsans stig (http://www.hjart-lung.se/halsansstig/filer/pdf/Gustavsberg_08.pdf) här i Gustavsberg sitter jag nu nöjd och belåten i fåtöljen med Camilla Läckbergs bok framför mig. Jag har väntat på den länge och idag fick jag nöjet att inhandla den. Nu ligger den här och skriker: Läs mig, läs mig! Ja, snart så ska jag ta den i mina händer och dyka ner i den. :D Underbart!

Idag var det meningen att vi skulle till Grinda men väderprognoserna för dagen såg väl allt annat än bra ut. Det har varit väldigt växlande väder, delvis sol, delvis regn och åska. Så vi tog en shoppingtur på Nacka Forum istället. Det blev en del inhandlat för oss båda. Mesta delen tröjor då vi inte hittade byxor eller skor som var till vår belåtenhet. När vi åkte därifrån var vi hungriga som djur och svängde in på Mariaplan för två pizzor. Jo, jo, jag vet, plusminusnoll gällande min sväng runt Hälsans stig, men vad f*n, båda sakerna tillhör livets goda saker. ;)

Nu ska jag luta mig tillbaka i en skön sommarkväll och läsa min nya bok. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback