Var f*n är solen?

Det känns återigen som att solen inte har synts till på evigheter. Jag har gått in i en slags dvala, jag är konstant trött och sover väldigt mycket. MYCKET mer än normalt. Jag är en person som behöver mycket sömn men detta är grymt! Jag tror jag ska ta mig ner till solariumet nedanför svingen och lägga mig där en stund, bara för att få lite ljus på mig.

Nåja, den kommer väl fram så småningom...

Jag har ialla fall fått iväg två ansökningar till Apoteket och fått svar på båda. På ett apotek håller jag på att boka in ett möte, förhoppningsvis redan nästa vecka. Det känns väldigt bra. Och det skulle vara skönt att ha sommarjobbet klart redan nu, så jag kan koncentrera mig på allt annat som ska göras i vår. :D Det är inte så många månader kvar till sommaren...faktiskt...

...och då kanske solen lyser igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback