Hej då 2008! Välkommen 2009!

Då säger vi hej då till 2008 och varmt välkommen till 2009! Snart lämnar vi 2008 och jag tackar och bockar för ett bra år och ser fram emot ännu ett bra år i 2009. :) Det är mycket som kommer att hända, många spännande saker och jag ser verkligen fram emot att bli klar med mina studier. Och förhoppningsvis står det en arbetsgivare (eller två) och väntar på mig. :)

En resa är inplanerad både norrut och söderut, jag längtar efter båda lika mycket. Jag längtar efter min familj och jag längtar efter sol, värme och bad. Ännu en sommar ser jag fram emot här i Gustavsberg. Mycket som ska göras och jag hoppas på en lika bra sommar som vi hade nu i somras. Massor med utflykter och upplevelser. Hösten är för långt borta för att jag ska kunna säga så mycket om det, endast att jag hoppas på att få avsluta mina studier med en resa till Thailand. Men vi får se hur det blir med det... :)

2009 är absolut ett år att se fram emot! :) Det nya året ska välkomnas på Skansen i år. Det ska bli mysigt att fira där, jag har hört att det ska vara något av en upplevelse. Så nu vill jag önska ett Gott nytt år till er alla! SKÅL! :D

Kommentarer
Postat av: Helena

Gott nytt år!! :D

2009-01-01 @ 00:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback