Annandagen

Annandagen ger tid för eftertanke och tacksamhet... Den här dagen är speciell för mig och det börjar sjunka in vilken otrolig tur jag (vi) har hade. Och den här dagen är lite jobbig men ändå blir jag bara mer och mer tacksam för varje år som går att jag lever och som sagt vilken otrolig tur vi hade...

Mina tankar idag går till dem som drabbades hårdast, då tänker jag framförallt på dem som bor i dessa områden. Vi hade ändå så tur att vi kunde sätta oss på ett plan hem och komma hem till våra nära och kära, och framförallt till ett helt intakt hem. Ännu har vi inte återvänt, men vi kommer att göra det en dag, kanske blir det till och med nästa år... 


På återseende!



Bjuder på lite e.s.t. nu när jag lärt mig att lägga in klipp. :D Vet att jag har sagt det förr, men luta dig tillbaka, lyssna och njut av deras helt underbara musik. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback