5 december - Båstad

Idag drar vi iväg till Båstad och julfest med Fredriks jobb. Det ska bli kul, det blir julbord och show. Julbord, kanske inte riktigt min grej, men får väl som vanligt sitta och äta mina potatisar, rödbetssallad, korvar, köttbullar, tunnbröd och skinka. Räknar kallt med att få höra en och annan kommentar om detta, men det gör inget så länge de har glimten i ögat. ;)

Så var det ju alltid det här med kläder... Och min osäkerhet att jag vill passa in. I år har jag köpt en fin tröja med en sjal (ovanligt va?) och till det blir det jeans. När det kommer till min osäkerhet har jag blivit lite mer tuff i år än vad jag förra året, inför mig själv alltså. När jag tittade på kläder i veckan så tänkte jag tillslut: Men fan heller att jag köper en kjol som jag typ använder en gång, bara för detta tillfället. Nä, de får ta mig som jag är och varför ska jag låtsas vara någon jag inte är? Jag har hellre kläder jag kan känna mig avspänd i (med det menar jag inte mjuksbyxor) och njuta av kvällen än sitta där och känna mig obekväm i och inte kunna slappna av. Så nu ser jag fram emot att åka iväg en sväng.

Innan dess ska jag ta en promenad och packa. Jag håller på att tvätta det vi inhandlade igår. :) Det var knappt några kunder på Forum Nacka igår och under 2 timmar hann vi en hel del. Vi hade som en liten julafton igårkväll när vi kom hem och packade upp allt. :)  

                                                                          


                                             Till er alla, ha en bra fredagskväll! :) Och mys riktigt ordentligt!


Kommentarer
Postat av: Veroncia

Ha det bäst i Båstad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback