10 veckor

Imorgon är tio veckors jobb över, och det är, tror det eller ej, med vemod jag kommer gå ifrån jobbet imorgon. Men å andra sidan vilket jobb har jag inte gjort det med? Inget än så länge vad jag vet... Jag har verkligen trivts på jobbet under sommaren. Jag har haft underbara arbetskamrater! Jag fick dessutom en blomma och en lykta som vi kan ha ute i Oasen som tack för i sommar. Jag kommer att sakna den härliga stämningen jag och J har haft ute i egenvården, men jag sa att vi skulle kunna gå och fika eller kanske ta en lunch när det passar och hon höll med. :)  Men kanske är det jag som ska säga: TACK. Hösten är fortfarande oklar men det känns bättre nu än vad det gjorde i början av den här veckan. Vi får helt enkelt se vad som händer, det är nära dit nu och jag tar en dag i taget.

Nu ska vi äta en sen middag ute i Oasen. Livet känns härligt i Oasen, klockor är förbjudna där och endast ens tankar ska finnas i en tidlös tid. Efter mörkrets inbrott tänds ljusen där för att kunna njuta av harmonin som ljusen inger. :D

Ha en trevlig fredagkväll, kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback