Lättnad

Sista tentan för terminen är gjord. Wonderful! :D Hur det gick? Återkommer när resultatet kommer. Hoppas, HOPPAS det gick vägen... Det känns bara såååå skönt att jag är ett steg närmare den här terminens slut.

Efter tentan tog jag en promenad till Skruttarna på M-hem, drack lite kaffe och fortsatte min vandring hemåt. Oj, vilken härlig dag! Solen skiner, himlen kornblå och jag vandrandes med min underbara bok i öronen. Imorgon börjar jag på bok nummer fyra av Mari Jungstedt. Den jag lyssnat på nu, Den inre kretsen, var helt underbar, precis som de andra två av Jungstedt som jag har lyssnat på. Jag har funderat lite på en sak några dagar nu. Jag är helt såld på Läckbergs böcker, men jag undrar inte om Jungstedts böcker ligger LITE över hennes nivå. Men bara lite, som sagt. ;)

Nu ska jag tillbringa kvällen med att bara ha det skönt och le åt livet som jag lever i just här och nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback