Äntligen, ÄNTLIGEN, fredag!!

Underbart väder, solen skinner och jag är snart på väg ner på staden för att avnjuta en öl eller två med H. Kanske lite god mat på det oxå!

Underbart, underbart, underbart! Bara två veckor kvar att jobba. Uppsatsen har gått mer framåt än bakåt den här veckan, så det är ju helt klart åt rätt håll. Nu vill jag bara att terminen ska vara över så jag får flytta ihop med min Vän igen. Vardagarna går hyffsat, men det är just helgerna jag känner att jag saknar mest, det är oftast då man hinner umgås med varandra. Och speciellt nu när våren verkligen är på gång och allt som följer med den, sol, grillning och öl. Mums! Grillpremiär på valborg, mycket sent för att vara oss men inte mycket att göra åt. Bara äta och vara glad på onsdag. :D

Helgen ska tillbringas utomhus så mycket som möjligt och eventuellt ska jag rensa en del oxå. Städa upp lite så det inte ser ut som fan till veckan när folk kommer hit.

Underbara, underbara helg! NU, åter ut i solen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback